- " Nu tar vi nya tag !

Godmorgon alla !

Nu har jag bestämt mig efter mkt om och men
att jag ska börja skriva i blogg igen.
Jag ska försöka att fixa min blogg så gott
jag kan igen och ska försöka att skriva dagligen
om vad som händer i mitt liv.

Lite om mig sj

Jag är en pigg och pratglad tjej som fyller 19 år
nu den 9 april. Jag är tsm med Marcus Biosca
nu i snart 10 månader den 10 april.
Jag tycker inte folk som snackar skit bakom ryggen
på en. Jag tycker om folk som är rak på sak med mig
och inte ljuger och håller på .
Det var lite snabb information om vem jag är.
Ni kommer att få reda på så mkt mera jag kommer
att vara flitig med att skriva när jag vill ha sagt något



Bye bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0