-" Mys pys dag



Idag har jag varigt och träffat Kimberly
en stund i kävlinge .
Vi var nere vid ån och åt lite snacks
och bara slappade i solen.
Men de var lite dumt att det blåste
dom timmarna men det gjorde
absolut ingenting för någon av oss
och hennes lilla bäääbis som var
bara 3 veckor gammal sov så sött.
Sen efter några timmar gick jag och
kimberly för att möta min pojkvän
och sen stack jag och han vidare =)

Tack för en underbar dag <3

Imorgon ska jag hem till dessa två duvorna:



Så ska vi pyssla med pärlor och snacka
lite skit som vanligt =)

Nu ska jag inte sitta här och dräggla mera
skriver mer imrogon .
Älskar min pojvkän mer än allt annat på
denna jorden. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0