-" Idag har varigt en fin dag <3

Godkväll .

nu är det dags för mig att skriva lite till i min
blogg känner jag.
Idag vaknade jag kl.10.20 och tog på mig
kläder för att sedan bege mig med mamma
för att hämta madde och hennes lilla amanda.
Vi har ätigt våfflor madde krängde minst 6 st!
Vi har myst ute på altanen och rökt och snackat
skit , jag har visat henne foton och kläder ifrån
när jag var liten. tack för idag madde <3
Så syns vi nog på torsdag .


10 FRÅGOR
Tycker du om dina vänner- ja det gör jag verkligen
Har du piercingar- 3 st , läpp,navel,näsan
Är du upptagen- absolut , jag tänker ej släppa taget heller<3
Älskar du någon- ja det gör jag verkligen
Har du någon tattoo- ja 1 , på underarmen
Brukar du sitta vid datan ofta- sådär , försöker att sitta när jag kan
Har du något syskon- ja en lillasyster, Louise <3
Har du någon humor- ja det tror jag iaf. haha
Tycker du bäst om sommaren- nja , jag vet faktiskt inte det...
Vill du skaffa ett husdjur- absolut , en vovve =)


nej nu ska jag ut gå en runda , men skriver mer imorgon <3
jag älskar min marcus biosca ska aldrig lämna han , ha det fin fint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0