-" Idag har jag och älsklingen 10 underbara månader<3

I
 
Idag har jag och älsklingen 10 månader
jag blev väck av han när han stod med
brickan med mackorna och chokladmjölk
och en bukett med 10 röda roser.
Så härligt att vakna på det viset!
jag känner verkligen att vi två är som gjorda
för varandra. jag skulle aldrig inte ens om jag
hade fått 20 milj kunnat ändra mitt liv.
han ger mig verkligen kärlek så det blir
över och jag vill bara gosa och gosa
med honom hela tiden. Så extremt
mysigt är det att ha han vid min sida.


Idag ska jag och några till ut och fira mig på
en pubb antagligen så blir det malmö
det ska bli riktigt trevligt faktiskt.

Sen på måndag kommer min lilla ängel madde
hit och så ska vi spela UNO och sola oss
jätte bruna... hahaha
Sen ska vi äta våfflor och bara slappa
så det ser jag verkligen ifram mot !

Sen på onsdag ska jag träffa Kimba
som jag inte har träffat nu på några månader
och det ska bli kul att sitta och snacka lite
skit. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0