-" Hejdå Skåne , Hej stockholm !

Ja nu sitter man här klockan 23.30 och ska
snart gå och bädda ner sig i sin varma säng
för att gå upp klockan 06.00 imorgon bitti .
jag har aldrig varigt i stockholm så det
ska bli väldigt intressant faktiskt och jag
ska fotografera jätte mkt och jag kommer
bara att njuta fullt ut när jag ska se min
idol Tina Turner , gud alltså jag kommer
fan svimma ! Jag kommer ihåg när jag
skulle se Carola när jag var 10 då hon
var min "favvo" och när man såg henne
uppträda så fick man rysningar.
Jag tror att jag kommer bli galet GALEN
men det gör ingenting det är ändå marcus
som kommer att få "stå ut" med mig .
Nej alltså det blir många flugor i en smäll
nu under denna utflyckten. Trevligt värre ..
Det är tack vare min underbara pojkvän
Marcus som har fixat allt detta.
Så vi kör hem på måndag eftermiddag
kommer det nog att bli. Så på tisdag
är allting återigen som vanligt.
jag ska skriva allt här på tisdag så hoppas
att ni kommer att läsa den då så lägger jag
upp bilder och sånt.

Ha det nu så fint här nere i skåne så syns vi
igen , Puss o Kramis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0