-" Buddha buddha !

Goddag goddag !

Igår var vi ute i malmö på ett ställe
som hette Buddha . Vi kom först dit
vid halv 12 så blev man lite så
misstänksam om det skulle bli nogot
roligt i och med att inte en jävel var där..
men typ efter 44 min var stället nästan
smock fullt. Trevligt trevligt !
Vi beställde öl i baren och jag försökte
att dansa så mkt jag kunde men det var
ett tag sedan så det var lite stelt för mig.
Men jag försökte ändå att skaka på rumpan
så gott som det gick =) haha. det verkade
som en del tyckte det var toppen men andra
märkte man lite på att dom inte tyckte det
var lika kul. Men det gjorde ingenting så
för nästa gg kanske det bli mkt mkt roligare
för dom. Haha så det känndes bra att fira
mig ute faktiskt... nästa år kanske det blir
pubben eller så kanske jag hyr en lokal.
Vi får se hur det kommer att bli.

Älskar min marcus biosca <3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: milla

Hej! Det är klart vi ska träffas, och det är bara att titta in när du/ni är i Lödde. Det har vi sagt många gånger! Jobbar dock en del, så de dagar jag jobbar är jag inte hemma förrän efter 6.

2009-04-12 @ 11:44:45
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0