-" Äntligen är jag 19 år gammal nästa 20 ! <3

Hellu allesammans!

19 år idag och överlycklig för det




Igår kväll när klockan blev 00.01 så fick jag lov att öppna en pressent
utav marcus min pojkvän .
Han hade sagt innan till mig att det som låg i lådan var:
- mörkblått
- kan bli "1.50 m" långt
- kan man dela på
jag hade ingen aning så när jag öppnar min pressent så ligger där
en :



Sprillans ny mobiltelefon som går på reklamen just nu!
SNACKA OM ATT JAG BLEV PAFF !
Den har ju kostat mkt pengar och jag blev så om jag skulle ge tillbaka
den eller vad... enormt fin pressent. Sen har jag fått Tina Turner biljetter
upp till stockholm och in i globen. jag älskar verkligen min
pojkvän.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0