-" 26 april

Idag är det en solig dag och man blir så glad. Hoppas att detta vädret håller i sig så att man kan sola och bada och bara mysa i det varma vädret. Igår var jag med emily på hennes mormors gård och hade det mysigt. Vi lekte med Johannes (hennes lillebror) på lekan och satt och snackade skit. Sen på eftermiddagen/kvällen blev det grillning och det var mega gott. Sen gick vi ut och satte oss och dom rökade och jag "höll andan" jag har nu varigt rökfri i 6 dagar.
Sen efter 30 min gick vi in och åt glass som var mega god.
Sen senare på kvällen kom älsklingen till oss och sen satt vi typ bara o snackade lite,
Händer typ aldrig någonting skojit nu för tiden. =)

Idag fyller Marcus pappa år så vi ska hem till han sen och fira Carlos med mat och antagligen tårta.
Dit kommer även hans morfar som är super go så jag ser verkligen ifram emot att träffa han och snacka
med han. Sist hans gick så var jag glad en lååååång stund efter.

Jag tog ett foto på Johannes o Ronja i solskenet=


Och imorgon ska jag hem till denna älskade vännen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0