-" 23 april

Idag vaknade jag klockan 10.00 ca av ett sms att det inte gick att träffa min vän Kimberly idag. Men de var ingen fara det går alltid bra någon annan dag också. Så idag har jag bara myst med älsklingen.
- Vi har varigt i Barsebäcks strand och njutit av den fina solen och stranden
- VI gjorde äggröra och några mackor och mummsade i oss
- VI har gjort typ "glass med grädde" hahah sjukt mättande och gått
- Vi har kollat på tv och myst där.
- Vi har duchat tsm
Vi har bara haft en underbar dag tsm utan några bekymmer som vanligt =)

Så vi har ändå gjort en del och snart ska vi åka till strippen och kolla läget där.
Vi var igår och tittade på Emilys tattoo och den såg fin ut, My hade också gjort
en och den var också fin fin. Så jag blir sugen igen på att skaffa 1 till.
Nu vet jag var någonstans men inte vad jag ska göra ...
Jag har bestämt mig för att droppa av ca 10 kg, så vi får se hur det kommer att
gå... jag är väldigt slarvig med mat nu för tiden. haha men vad fan man lever
ju bara en gg. Och jag är jätte stolt =
Jag har varigt rökfri nu i 4 dagar , YeY <3
Nej nu ska jag ner och gosa lite med marcus innan vi sticker vidare.

MIN MARCUS BIOSCA <3



- Om det inte vore för att du kom den dagen 10/6-08 så
hade antagligen jag varigt helt fördärvad...
Jag har blivit den gammla glada amelie som är kärleksfull
och vill bara skippa skitsnackare och stå på mina egna ben.
Jag har aldrig tidigare varigt så här stark, du har förändrat mitt
liv totalt. Ingen har någonsin ställt upp så mkt för mig som du
gör och kommer alltid förhoppningsvis att göra.
Nu denna månaden som kommer har vi 11 månader sen är
det 1 år. Jag bara LÄNGTAR tills du är mitt längsta förhållande
jag vill att det ska vara du, jag kommer alltid att hålla fast vid
dig om vi alltid kommer att ha det så här bra.

Jag älskar dig marcus biosca ,
din flicka amelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0