-" 22 april

Hejsan allesammans igår var det en mysig dag, först stack jag hem till madde en stund och snackade och mös
med lilla amanda. Sen eftre det så stack jag och marcus ner till Lödde centrum för att fixa någonting för mig att
käka. Sen klockan 16.55 kom jossa och så stack vi in på ett cafe och snackade i några timmar det var jätte mysigt.
Sen vid 20.00 tiden kom Hanna förbi en sväng när vi satt där ute.

JAG HAR VARIGT RÖÖÖÖKFRIIIII SEN I SÖNDAGS <3

Jag tog ett foto på min lilla vän =


Idag ska jag bara mysa med älsklingen sen ska även Emily tattooera sig så det blir väl att vi sticker
hem till henne sen när hon är klar med den. Hoppas att den kommer att bli fin och att hon blir lika
nöjd med sin tattoo som jag är med min. Men det vet man aldrig så vi får se sen.
Och igår fixade jag mina naglar så jag är nöjd med dom nu.

Imorgon ska jag leka med Kimberly !
Det ska bli jätte roligt att få träffa henne igen. Det känndes nästan som det var igår jag var med henne
sist men det har gått ett tag. Så det blir väl att jag kanske åker hem till henne eller så möts vi utomhus och
fikar eller något i den stilen. Ska bli skojjit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0