-" 20 april

Hejsan , nu är vi tillbaka från
stockholm. Det har varigt riktigt mysigt
och kallt. Haha dom har 6-7 grader
kallare medans vi var där uppe.

Första dagen vi kom dit så checkade
vi in på hotelet Formul1 och packade
upp allting och bytade kläder och fixade
till oss. Sen så stack vi med taxi till
Stockholm city och kollade in slottet
där kungen o drottningen bor, kollade
på gammla kyrkor med mera.
Sen på kvällen stack vi hem till
hotelet och tittade på tv och mös.

I lördags så gick vi upp vid 10.00
och klädde på oss och marcus
körde in till Gamla stan som var
jätte mysigt att gå i . Där handlade
jag saker till min familj och en
vit väska till mig som jag blev jätte
nöjd med . Sen efter att ha gått där
i många timmar och fotograferat och
haft oss så var det äntligen dax för:
TINA TURNER!
Här kommer några foton från
konserten där fanns många
men jag orkade inte ta alla.









Det var en underbar kväll och jag fick många
rysningar under hela föreställningen plus tårar
i ögonen när allting började.

Jag orkar inte ta och ladda upp bilder nu från
Stockholm kanske gör det på Bdb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0